lady E

Alla inlägg den 29 juli 2014

Av evelyn dahl - 29 juli 2014 23:20

Ja jag sov inte på hella natten på grund av kliande utslag!!!!
Och vet inte vad det är för utslag osv
Det kliar och jag smörjer med både hud kräm och sedan efter sol för en kompa sa att det kunde vara sol exem. Men inget hjälper xc
Annars somnade jag ju vid 06.21 och blev väckt vid 13.56 fick klart alla bad bilderna kvar är kaniner,hästar,katt och hund bilderna. Och så har jag läst yaoi kunde lite låta bli eftersom jag inte mått bra idag tror jag ätits något magen inte tålde brukar vara det. Men man måste ju rösta nya maträtter osv. Men sen har jag legat i sängen för mat ont som sackt men jag kämpade mig ut med kira då jag hade ont och kan säga skulle inte gjort det jag ramlade liksom på knä och hade problem att gå så mamma hjälpte mig hem. Sen när vi var hemma så var det bara sägen och jag somnade nu är värken över men utslagen kvar...

Av evelyn dahl - 29 juli 2014 01:58

Snart klar med alla de bilder jag tog idag känns så jävla skönt för då kan jag fortsätta med bilderna från igår :)
Sen vet jag ju inte om det blir mer bilder imorgon :)
Älskar ju att fota och allt är så underbart med det för man kan få så vackra foton :)

[Bild]

Av evelyn dahl - 29 juli 2014 01:54

Älskar att ha såna här Konvertioner med kompisar för man vet aldrig vad man får och det är alltid lika roligt :)

Ovido - Quiz & Flashcards