lady E

Alla inlägg den 2 juli 2014

Av evelyn dahl - 2 juli 2014 21:47

Japp fick bra hos ditisten förutom att jag hade ont men jag överlevde!!
Jag hade gått upp 1 kg på 1 månad så väger nu 50kg.
Sen åkte vi till lidel och handlade och köpte sånt jag ska äta för att må bra och inte gå ner i vikt sen köpte mamma också kläder till mig :')

Sen blev det hem och vila innan man skulle till tandläkaren men Ellinore skulle först till ennie så blev vänta ett tag i bilen. Men tandläkaren blev också bra för jag hade inge hål men ett som var på väg sedan hade jag tandsten.

Sen så åkte vi och köpte grymt Goa jordgubbar idag igen ;)

Av evelyn dahl - 2 juli 2014 04:33

Jupp idag ska jag först till ditisten lyckas alltid åka till hemmen när jag har sån jävla mensvärck men men måste ditt och hoppas på att jag inte behöver de där jävla D-vitamin dropparna mer för de smakar hemskt!!!
Sen hoppas jag att jag gått upp lite typ 49/50 är okej men inte mer!!
Sen ska man hem vila en stund hoppas jag. För efter det ska man till tandläkaren ush hatar tandläkare trivs aldrig där osv!
Efter det blir det nog försöka gå ut och gå (beroende på vädret!!)
Annars blir det nog fixa bilder som vanligt men sova måste jag för kl är rätt så mycket xD

Just ja jag testade också att rita på stort vatten färga block ska fylla i med svart tuss och sedan måla den hoppas det går bra är dålig på vatten färg!!

Av evelyn dahl - 2 juli 2014 04:27

Bara 2 dagar kvar sen är jag fri från jävla mensvärck 1 helt jävla år!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards