lady E

Alla inlägg den 16 juli 2014

Av evelyn dahl - 16 juli 2014 22:53

Från att vägra gå i närheten av poolen och var riktigt osäker till att gå i. Visst jag använde godis men hon gick i många gånger utan innan vi gick in så hoppas jag hinner jobba mer med detta i morgon!

Av evelyn dahl - 16 juli 2014 22:45

Idag blev det mer arbete för mig med kira som jag inte gjort på länge!!!
Gick bra i början när vi skulle ut hon fick på sig väskan och stod still vid dörren tills jag var ute och sa kom sen uppe i skogen började hon springa höger och vänster och nosen i backen så jag stannade många gånger och sa kira kom. Sen så satte jag mig ner men så jag fortfarande var högre en henne och sa att du ska fokusars på mig inte det andra du ska lyssna på mig!
Och då gick hon bra ett tag sen började hon igen. Så var bara att stanna sen säga till igen och gå gjorde nog detta minst 27 gånger.
Sen när vi var på gården tog jag av henne väskan och släppte henne och mamma ropade på henne vid trappan men hon drog rakt mot bilen så röt till och sa att hon inte gick göra så och att det är fy så klart la hon sig ner och hon visste att hon hade gjort fel.
Så får se hue hon är att gå med imorgon.

Sen hade mamma köpt en pool till hundarna jag blev bar va?? Så blev att öva henne att poolen inte är farlig jag gick i den och sen la vi godis i den dock testade jag inte sitt eller ligg i poolen se om jag hinner det i morgon.
För vi ska visst städa garagets och det behövs!! Så de planer jag hade för morgon dagen gick åt skit!

Av evelyn dahl - 16 juli 2014 13:33

Tror nog bilderna sågar allt<3

Ovido - Quiz & Flashcards