lady E

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av evelyn dahl - 9 juli 2014 23:37

Åh vad glad jag är!!
Träffade hon som äger Willy hästen på bilden och ja hon kände visst mamma och hon ville köpa bilder jag tagit på Willy och kan säga första gången någon frågar om de vill köpa bilder va mig och jag tänkte jag är ingen mästare på fotografering och det jag fixar på bilderna är inte super bra heller så sa 15kr för bild. Och hon bara visst jag tar 12 av dom.
Sen sa hon att jag får rida hennes andra häs hon har på botorp och sen sa hon att om detta med Willy kommer funka skulle jag få träna honom i hoppning!!! För hon är rädd för det men när jag visade henne bilderna då han hoppar över att badkar så såg hon med att han ska bli hopp häst och ja då frågade hon mig har du hoppat förut. Och mitt svar var ju ja 5 gånger i hella mitt liv. 2 gånger med shatlands ponny och 3 gånger med Emma. Och svaret var liksom då får du hoppa med honom. Fattar ni Willy är ju fan en dröm häst!! Och jag har alltid velat träna en häst i hoppning :D
Men det är om allt går som det ska. För Willy har någon slags ryck sjukdom så han går inte typ att rida. Men de har börjat med någon medicin och hoppas allt går bra.
Deras andra häst har jag också bild på men den är fel somnade tyvärr :(
Och han hade känsliga ben så hoppning går nog inte med honom/henne tror jag :/
Men kommer ändå vara grymt kul att ge sig upp i sadeln igen och träna min rädsla i galoppen.

Av evelyn dahl - 9 juli 2014 00:54

Omg vill typ ha dessa iPhone 5 skal de är så jävla snygga *o*
Hittade dock inte stich skalet jag drömt om att äga så jag hoppas jag får det här någon gång fram över!!
Var fan är pengar när man behöver dom :(
(Dock inte alla jag vill ha utan dom som jag blev kär i!)

Av evelyn dahl - 9 juli 2014 00:48

Känner mig elak mot mina ex när jag ser dom och tänker hur kunde jag vara så dum. Och hur kynne jag bli kär i honom osv.
De tycker nog samma sak jag var nog inte en rolig tjej ändrade sig ofta gillade inte bär folk var på mig för mycket eller när dig tog på mig.
Men jag kunde allt kramas och bli om hållen när jag väll var mysig!
Allt är ju på grund av min Aspbergers!!
Men ja jag kan säga att jag är lycklig nu som singel även om i bland så saknar jag de jag en gån var så förälskade i och den tiden då det var kul och inte skit. Men det är mer när jag är deppig xP

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards