lady E

Alla inlägg den 22 juli 2014

?

Av evelyn dahl - 22 juli 2014 02:27

Jag orkar fan inge mer... Bryter ihop för ingen ting för fan jävla svaga mes jag är!!!
Jag ska fan sluta andas då skulle nog allt bli bra för alla!!
Ingen behöver mig ingen vill ha mig här ändå så!!! ????

Av evelyn dahl - 22 juli 2014 00:10

Glömt att skriva om dagen på grund av att jag mår skit men här kommer min tråkiga och svettiga dag....

Vaknade vid 11.23 och då hjälpte jag mamma leta på papper om hennes kamera som blev stulen hemma hos ennie. Sen fick jag reda på att vid 13.00 skulle hon åka och vara barnvakt hos ennie så då sa hon ska du någon stans så får du låsa och stänga fönstren. Jag typ bara vart fan skulle jag ta mig någon stans alla är ju fan på stranden och ingen vill väll vara med mig!!!
Så var ensam hemma typ hella dagen satt typ bara i hundgården och tittade på kira som badade och jag bara jag vill bada men ingen bil och ingen jävla pool stor nog att simma eller dyka i!!! Så jävla arg....
Sen fixade jag videor osv och bilder bara för jag har inget annat att göra typ. Sen fixade jag mat åt mig och hundarna vattnade blommor och fyllde på/bytte vatten i alla vatten skålar i huset sen så klart fick katterna mat. Efter det kom pappa hem och han kom hem sen hämtade grejer och åkte igen så brev själv igen och nämnde jag kan vi åka och bara var svaret nej. Kanske är för jag gillar inte folk mängder och efter som jag har väldigt många ärr och sår på min kropp så gillar jag inte att vissa min kropp därför badar vi där folk aldrig är osv.
Sen ringde mamma och då skulle vi visst till ennie och äta mat.
Så vi åkte ditt jag satt nere i källaren sur för jag ville bada och ha kul..
Låg så klart och såg på Cesar för han är så grymt duktig och lär mig så jäva mycket av honom. Sen åkte vi hem efter 2/3 timmar för vädret blev värre mörka måln och rengn (glömde stänga av internatet/datorerna!)
Och sen låg jag och sura hella kvällen... Fuck My life!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards