lady E

Alla inlägg den 13 juli 2014

Ush

Av evelyn dahl - 13 juli 2014 13:29

Mår lilla och ont i magen sen är man super trött somnade nästan i duchen.
Sen gick Willys bilder åt skit för att mammas fotokopiator tar bara kort som ja är små som vyrkort och min kopiator är nästan färgen slut. :/

Sen över jag på gimp att ta bort grimmor och annat och jag börjar bli bra på det :)

Av evelyn dahl - 13 juli 2014 08:43

Här kommer de få bilder jag fixa iallafall några av dom.

Av evelyn dahl - 13 juli 2014 01:01

Var i ett stall idag. Trodde min längtan efter hästar skulle gå över men det gjorde det inte. Det var kul och mysigt men det var 1 fel!
Ingen av de Hästarna var du!
det var ingen underbara fina kille som dig.
Ingen som var som du. Utan det är dig jag saknar det är dig jag längtar efter och jag hoppad att du och jag får mysa med varandra nästa gång vi träffas<33

Ovido - Quiz & Flashcards