lady E

Alla inlägg den 19 juli 2014

Av evelyn dahl - 19 juli 2014 16:20

Röjde lite grejer i hyllorna för det var massa saker jag inte behövde ha framme men magen och genen stoppade mig många gånger så tog bara hyllorna över sängen sedan nedre hyllan på 1 av bokhyllorna och tv hyllan både uppe och nere osv.
Måste ta de andra hyllorna här någon dag fram över!

Av evelyn dahl - 19 juli 2014 16:17

Ligger man i sängen fixar bilder med feber då rösten av familjen åkte och käkade italensk glass.
Jag har ju feber så vägrar åka någon stans alltså gå i huset eller på gården kan jag men orkar inte åka halvvägs till lindköping och köpa glass men mamma skulle ta med sig en glass åt mig när de åkte hemåt :')

Av evelyn dahl - 19 juli 2014 09:45

Arbetet med kira.
Igår kunde jag cykla hur bra som helst på asfalten hon brydde sig inte om hundar som var på gårdar och bilar men hon blev lite osäker då det var en kille som kastade sopor men annars ingenting :)
Träningen med hoppning går bra dock håller jag mig inte på högre en 60-70cm efter som hon börjar bli gammal.
Stå på armen kan hon nu utan till jag behöver bara böja mig lite och hålla ut armen och klappa på den så ställer hon sig på den :)
Rulla runt. Där går det tyvärr inge bra hon kan det men hon börjar rulla sig åt sidorna när hon är på rygg och morra/skälla sen börjar hon busa så har ni några tips dela gärna med er!!
Och nu har jag börjat träna att hon ska lungan ner sig efter vi har tränat/lekt och hon har problem att ligga still efter en träning eller lekstund.

Av evelyn dahl - 19 juli 2014 09:36

Ja man vaknade och jag mådde såjävla illa att jag spydde nästan så sprang typ och hämtade hink sen hade jag feber under torsdags natten och under Hella gårdagen men kura måste ju arbeta och mamma tycker det är viktigare att dra hit folk och vi ska göra si och så. Ja igår målade vi hyllorna vita alltså dom som står i vardagsrummet och vad hon säger ska mer målas vitt -.-'
Sen till kvällen blev det grillning och typ jag satt och såg på Cesar Millan och ska lära mig mer om hundar.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards