lady E

Alla inlägg den 7 juli 2014

Av evelyn dahl - 7 juli 2014 22:07

Blev klar med denna idag hade tappat bort den osv men hittade den tillslut så färglagda den :3

Jo!

Av evelyn dahl - 7 juli 2014 15:30

Suttit och ritat och helt plötsligt börjar jag blöda näsblod mitt linne har blod på dig och så har min tekning.
Lyvkades räddade den med vatten och sen dutta med papper ni ser nog den lilla fläcken längst ner till höger.

Av evelyn dahl - 7 juli 2014 03:09

Håller med lite gran många sitter ju med mobiler och surfplattor jag gör det med men jag försöka komma bort från det.
Jag kör liksom inte bil och sitter med mobilen som många gör och jag ser folk hella tiden med mobiler. jag sitter mycket med mobilen mest läser jag eller skriver med andra personer men jag spelar också spel Jag är fan inge bättre men jag försöker. Det bästa och värsta dom hände mig var när min iPhone 4 gick sönder eller vad man ska säga för jag kunde ju bara använda den när den var på laddaren annars dog den. Jag levde 2/3 månader utan en mobil i fickan efter som den bara dog när den inte hade en laddare. Det var jävligt svårt att hålla koll på tid eller få tag på folk men jag satt inte vid den hella tiden.. Nu sitter jag nästan hella min dag med min nya mobil men när jag ofta jobbar med kira är kameran det jag har med mig för det mesta och behöver jag musik då har jag en MP 5 som har över 250 låtar!
Imorgon ska jag ut och jobba kira på asfalt och gå där hon inte gått på 3 år!
Och sen jobba mer med cykeln min mobil kommer jag ha med mig eftersom jag vet inte hur detta kommer att gå men jag vill kunna cykla till sjön typ 3 km från vårt hus med kira så hon får bada varma dagar.


http://youtu.be/Z7dLU6fk9QY

Ovido - Quiz & Flashcards