lady E

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av evelyn dahl - 12 juli 2014 18:45

Varit och hälsat på Anki träffat hennes pappa och hästarna samt hennes söta hund :)
Var skit kul sen var också Eva där ovh Lasses ena syster mycket trevlig prat och vi hade kul.

Sen träffade man två av ankis hästar som man inte träffat på ett helt år och säger så här Gud vad stora och vackra de hade blevit och vilka muskler de hade *.*
Sen träffade jag gira hästen Lasse vill jag ska rida och Anki med xD
Jag bara jaha ät det denna du villa jag skulle rida Lasse?
Ja det är det svarade han och sen sa Anki ja det vore ju inte dumt att du rider honom sen när han blir frisk :)
Sen skulle Lasses syster på toa så vi gick till ankis hus för stallet stör vid hennes pappa som bara bor nägra meter bakom henne :)
Och säger bara huset var grymt stort och vackert!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ops

Av evelyn dahl - 12 juli 2014 05:02

Glömde berätta hur det gick att bada kira!
Vi skulle bada men där var det otrevligt folk dom tagit över båda stränderna med tält och båtar när vi kom på stigen komm det killar fram och sa att vi inte hade något där att göra de höll sig på avstånd efter som kira ser ut som en rottweiler och tequila är ju en anstaf. Så bara att vända även om stranden till hör alla...
Så vi åkte vid Bofors och brandstationen för där kan man lägga i båten och det är nästan aldrig folk där så hundarna fick bada där :)
Kira var lycklig att få bada men gillade inte alla små stenar och sedan materialet på backen i vattnet. Men bada gjorde hon sen så hade vi med oss boll som vi kastade i vattnet och sen så klart kom den för långt jag skulle ju bada med kira dit vi skulle först men det var ju folk som inte ville ha oss där osv. Så fick slänga mig i och hämta bollen som kommit för långt! Vill inte att kira simmar för långt ut ifall något skulle hända.
Och jag simmar nog bättre en henne :)
Men älskade att va i vattnet så efter jag tagit bollen och kastat den längre in så dök jag lite och simmade om kring och ja sen var hon bredvid mig och jag nådde typ inte botten för skulle jag stå då var mitt huvud under vatten xD
Men Nepp jag fick inte leka långt ute i vattnet för henne så hon simmade in mig :')
Min livräddar hund :D
Och lilla syster orkade inte ta kort eller filma med min mobil och inte pappa heller så fick inge bilder på bär kira och jag badade och lekte i vattnet :)
Sen åkte vi runt lite i stan och ja jag hade lyckats glömma mina trosor så satt på två handdukar med blöta bikini trosor men jag var smart nog att ta en skjorta istället för en tröja och min gjorts är i storlek L så den var rätt så stor xD
Såg bara ut som jag hade korta shorts på mig sov xD
Men kira fick i alla fall bada och ha det kul :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards