lady E

Alla inlägg den 26 juli 2014

*o*

Av evelyn dahl - 26 juli 2014 16:29

Älskar denna bild den blev liksom parfekt!!!
Och den andra med love it!!

Av evelyn dahl - 26 juli 2014 14:33

En hel vecka snart mer sen jag såg dig senast<3
Men blir man sjuk och sedan att man inte har tid så kan man inte träffa dig ju ush vad jag önskar jag kunde få jobba dig varje dag så du blev bättre på allt<3

Ja.

Av evelyn dahl - 26 juli 2014 14:30

Ligger i sägen det vanliga febern har gått ner så känner inte av den längre! :D
Men magvärken är kvar svagare en igår men den är kvar. Så jag fixar mer bilder tycker jag behöver bli klar liksom xD
Sen så har jag det svalt och skönt här inne i mitt rum liksom ;)
Om jag känner mig bättre så ska kira få träna hoppning igen det var typ 3/4 veckor sen jag körde med henne om inte mer osv ^^

Ovido - Quiz & Flashcards