lady E

Alla inlägg under juni 2014

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 03:32

Varit ute och fotat vaknade vid 13 idag och ja man var en stund i stallet sedan låg man i sängen hella dagen :(
Men är nu klar med alla dagisbrand teckningar tänk ritat 28 tekningar!!

Jaha här är bilder från idag.
Några i alla fall
Först hästarna doc inte alla bilder kommer mer framöver!

Nu kommer bilder på ett bar kalvar och kor :3

Och sen ett rådjur blommor och annat kommer nog här fram över ;)

[Bild]

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 00:58

Hella dagen har varit mycket vaknade vi 12.34 sen upp och äta till kvällen var det bilar på stan så man var där och tog lite kort efter det så badade man och så var kira med och kan säga det var en lycklig hund :)

Av evelyn dahl - 13 juni 2014 19:09

Tog lite kort för 7 dagar sen ovh testade mitt andra objektiv 55-200 och ja jag behöver verkligen öva lite med det x"D

Av evelyn dahl - 13 juni 2014 19:05

Först fixade man bilder i alla fall några från går dagen sen drog men ut till padtjärn och tog lite kort.

Av evelyn dahl - 13 juni 2014 01:14

Du har förändrats och det har jag med<3

Av evelyn dahl - 13 juni 2014 01:08

Var man på Karlskoga festen ändå men men jag kunde inte miss the poodles!! <3
Först fick man lyssna på någon Oskar som jag inte gillade han sjöng inge bra vd jag tycker men många tjejer som går typ 2-7 var galna i honom.
Så tog lite kort osv..
För min lillasysters skull hon älskar honom osv...
Och jag säger så här min kamera äger jag älskar den!!
Sen träffade man värdens bästa Kajsa och Erika oj vad länge sen!
Då blev det mycket prat om vad som hänt under den tid som vi inte träffats vilket var mycket!
Sen gick jag och pratade med Julia och tyvärr har hennes häst halt ovh hon skulle sommar jobba i 3 veckor.
Efter jag pratar lite med henne så blev det av till scenen för att se på the poodles och jag säger så här jag trodde inte jag skulle gilla dom som jag gör just nu bara hör smått om dom men de hade allt bra låtar och love it. säger jag :')

Av evelyn dahl - 12 juni 2014 17:42

Allt jag skulle göra kommer inte att hända. Allt jag vill göra försvann allt jag önskade jag kunde göra finns inte orken allt är ett helvete!

Av evelyn dahl - 12 juni 2014 14:28

Varit ute med min älskade kira på en lång promenad och tagit kort.
Skulle varit ute längre men batteriet blev dåligt så vandra hem blev det.

Ovido - Quiz & Flashcards