lady E

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av evelyn dahl - 1 juni 2014 17:20

Jätte kul min fina vacka förstörd.
Ska till ditisten i morgon skulle åkt till kamper en stund till kvällen men det går inte nu jävla mensvärck!! Skulle till skolan på onsdag med men orkar fan inget ligger bara i min säng och har ont...

Av evelyn dahl - 1 juni 2014 03:41

Oj kom på att jag inte skrev något om går dagen.
Jaja jag mådde grymt dåligt värdens jävla magvärk... Sen har man bråkat med alla i familjen hella dagen.
Sen fick man reda på att dom åt pizza och jag fick min kall och den hade visst varit där i 3 timmar innan jag fick den för sent för "de hade glömt bort mig"
Hatar dom ibland. Sen fick man reda på att Anki säljer en av sina hästar och jag bara åh jag vill ha men vart ska den stå och Anki skrev den rätta ägaren jag är nog inte den... Annars är det en grymt fin häst som går till typ allt Anki har hoppat med den men den körs mer i dressyr. Den för jag vet ej om det är en hings/valak eller sto!!
Och så klart jag jag fixat bilder hella dagen och lagt ut dom på min fb.
Och nu har man rita lite men börjar bli trött så ska nog sova.

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards