lady E

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av evelyn dahl - 7 juni 2014 22:32

Åh vilken dag det varit jag blev vält vid 12-13 för vi skulle åka till Örebro hela familjen för mamma och Ellinore kunde inte åka själva och köpa skolavslutnings klänning med mera åt Ellinore....
Och ja det var helvete för inget var bra och hon skulle vara mobbad i allt hon hade på sig osv...
Tillslut tog hon en jävla kläning och jag bara äntligen!!!
Sen så kom en kille fram som stod typ vid spelbutikerna och cafet i Marieberg och ja han frågade om vi hade Telia och ja jag har haft det i 6/7 år och pappa har haft det i 9/10 år medan Ellinore har jag det i 3/4 år.
Och ja vi fick/köpte olika grejer typ laddare mobiler, surfplatta och en dator.. Blev mycket jupp xD
Så nu håller de på mad både surfplattan och daton men jag har inget simkort som passar till den nya mobilen så får vänta tills på måndag!

De gillade också att leka med min nya kamera ;)

Av evelyn dahl - 7 juni 2014 00:54

Nu är jag fan trött på det här.
När ska du se att folk tänker inte göra saker åt dig. Och när ska fu se att du gör dom lilla. Du kan inte ljuga för folk hur länge som helst för dom tror inte på dig efter ett tag. Och mår du skit ska du inte behandla andra som det.
Nu gav jag dig 1 sista chans och du tog den inte och det är ditt fel.
Du får hata mig hur mycket du vill det skiter jag i jag går och gör det jag vill efter jag säger de ord jag vill till dig.
Då lämnar jag dig och du gör vad du vill och jag gör vad jag vill jag kommer inte ge mig in i ditt liv igen.
För gjort mig illa har du gjort för många gånger och nu är det slut.

Ovido - Quiz & Flashcards