lady E

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av evelyn dahl - 4 juni 2014 18:23

Behöver er här hos mig just nu.
Behöver höra fin röst och känna din värme höra dina värmande ord och känna din doft.
Veta att det verkligen är du.
Jag saknar dig önskar du var här med mig.
Men både du och min bror är långt ifrån mig. Du är den som jag inte ens kan hålla om du är den jag inte kan känna värme ifrån du gick bort för 3 år sen och det gör ont i mig en!
Smärtan att se dig vara så sjuk som du var under dina sista år.
Men du visste alltid att det var jag som var där du la aldrig din hand på någon annans kund och sedan hade ett så stort leende. Även om du inte kunde se eller höra mig så visste du alltid var jag var.
Och jag önskar att du kunde ha fått hört mitt jag älskar dig och jag fått hört ditt du är en underbar tjej evelyn en sista gång.

Av evelyn dahl - 4 juni 2014 17:39

Blev visst inte gordkänd i matte detta år heller och EMS' fel är det jo mitt.
Men också skolan för de inte ser de som trycker ner mig så jag hatade mig själv och livet. De lyssnade inte på mig och hjälpte mig inte igenom det utan lät mig bara stå där och få mer sår en någonsin och bara se på när jag föll på knä med tårar.

Av evelyn dahl - 4 juni 2014 11:30

Vaknade nyss och ja jag mådde grymt illa... Och magont som fan så släpade mig typ på vägarna till köket slängde in min riskudde och sen satte jag mig på golvet.
Nu ligger jag i sängen och har ont :(

Av evelyn dahl - 4 juni 2014 01:20

Önskar jag kunnde slänga mig upp på en häst barbacka just nu och bara skritta en runda det skulle vara livet!
Skulle inte behöva något annat en det just nu. Saknar det så mycket.
Drömmer om det och allt.
Och det är bara 1 jävla rött P-piller kvar sen är jag fri!!
Ska se vad Lasse tänkt hitta på denna helg. Kanske kommer ut på äventyr osv :3

Ovido - Quiz & Flashcards