lady E

Alla inlägg den 18 juni 2014

Av evelyn dahl - 18 juni 2014 16:10

Ja bilden säger allt.

Av evelyn dahl - 18 juni 2014 02:26

Önskar så jävla mycket att jag kunde se tidigare vad fan jag håller på mied.
Kunna gå tillbaka i tiden och fixa det som jag gjort fel.
Men det går inte jag kommer alltid vara dum ihuvudet och inte se vad jag gör för en det är försent jag försöker fixa så jag kan vara glad så jag kan får rida igen det är i alla fall vad jag önskar men jag gör allt bara värre jag förstör bara mer. Kanske är därför jag är ensam... Kanske är därför jag är dum ihuvudet...

Av evelyn dahl - 18 juni 2014 02:23

Då såg man den nya x-men filmen grymt bra blev många tårar både av sorg, ilska och glädje :')
Skrek många namn många gånger xD
Känner mig som min pappa när han sitte och skriker på tv då han tror att fotbolls spelarna eller ishockey spelarna hör honom xD

Av evelyn dahl - 18 juni 2014 02:20

Du gör illa någon bara genom att säga 1 ord.
Ett ord är mer en du tror.
Du behöver bara visa ett finger.
Den kan få en person att göra sig själv illa.
Eller bara ge en anrikts utryck.
Kan få en person att gråta av smärta.
Vi är alla monster vissa är mer eller mindre men vi har alla ett monster i oss.

Ovido - Quiz & Flashcards