lady E

Alla inlägg den 8 juni 2014

Av evelyn dahl - 8 juni 2014 22:30

Det var trådar och smärta som vanligt på morgonen sen hoppade kira lite det var bara två gånger för jg mådde så dåligt. Gick in på mitt rum fixade hem ny musik och ja kollade hur det gick med nedladdningen av filmerna.
Sen kom pappa in i mitt rum och vi såg på den nya robocoop igen.
Sen efter det drog jag ut på en 3 timmars prumenad/ jogging tur säger så ha joggade mer en jag gick och dom alltid så fick jag hjälp av three days grace underbara låtar som hjälpt mig i alla år.
Så bara känna vinden i ansiktet och höra Adams röst fick mig att äntligen andas som jag skulle. Ingen smärta eller sorg utan jag var lycklig!
Jag glömde alla mina problem och hur dåligt jag mådde.
All bara försvann. Och jag kommer jogga tills jag inte orkar något för att slippa smärtan i bröstet jag orkar fan inte den här skiten hur länge som helst.
Och nu blir det film mys med kira och fländörs!
Och imorgon hoppas man att man kan börja använda sin nya mobil!

Av evelyn dahl - 8 juni 2014 22:21

Dessa har jag gjort och håller på med fler.
Tror tyvärr inte att de andra går där jag gjort dessa!
För på den neder finns inte mitt namn och det bar bara för de fick bara ha 4 delar av en text osv.

Ovido - Quiz & Flashcards