lady E

Alla inlägg den 17 juni 2014

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 23:48

Fan vad musik kan rädda en när man bara får skit mer skit av olika människor. Trött på massa jävla idioter i detta jävla värd som bara trycker ner folk och tror dom är något och såna som tror de vet allt.

Älskade musik band som räddar mig från mörker och smärta vill fan inte förstör mina armar mer.

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 15:49

Backade och mådde grymt illa spydde nästan sen fick jag värdens jävla magont så jag nästan la mig ner på golvet. Sitter just nu i mitt rum och fixar bilder.
Och äter glass ska snart rita en t-Rex till men då ska hella kropen synas.

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 03:32

Varit ute och fotat vaknade vid 13 idag och ja man var en stund i stallet sedan låg man i sängen hella dagen :(
Men är nu klar med alla dagisbrand teckningar tänk ritat 28 tekningar!!

Jaha här är bilder från idag.
Några i alla fall
Först hästarna doc inte alla bilder kommer mer framöver!

Nu kommer bilder på ett bar kalvar och kor :3

Och sen ett rådjur blommor och annat kommer nog här fram över ;)

[Bild]

Av evelyn dahl - 17 juni 2014 00:58

Hella dagen har varit mycket vaknade vi 12.34 sen upp och äta till kvällen var det bilar på stan så man var där och tog lite kort efter det så badade man och så var kira med och kan säga det var en lycklig hund :)

Ovido - Quiz & Flashcards