lady E

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av evelyn dahl - 19 juni 2014 17:38

Idag/igår lämnade 3 av de hästar jag red på ridskolan stallet,
Och det är för att ridskolan ska läggas ner för att dom inte har tid för det längre.

[Bild]

Av evelyn dahl - 19 juni 2014 14:42

Fick brav av min kurator sen fick man sms av min pysckolog och så ringde min läkare och alla sa samma sak du har gått in i vägen.
Du behöver må bra innan du ger dig på andra saker. Du måste må bra med dig själv innan fu hjälper vänner för att de mår dåligt. Du bär redan på ton viss med skit och du kan inte ta dina vänners skit för då hamnar du nog på psyk elle på sjukhuset.
Kul liv man har alltså :(

Av evelyn dahl - 19 juni 2014 02:35

Var på möte igår/idag som jag skrev förut men sen efter ett tag åkte pappa och Ellinore på fotboll så då började jag prata med mamma jag är arg och besviken på mycket jag mitt förtroende för människor och personer blir bara sämmre och sämmre....
Men jag berättade om mina problem och att jag vill kämpa vidare med heppe och jag skiter i allt annat jag vill se honom gå bra och vara fin i kroppen... Men han ska visst gå på sommarbete och så är han ju inte skodd..... Fick life!!!!!
Sen så sa mamma att jag får väll kämpa med sånt när jag inte mår så pysikskt dåligt och samma sak sa min läkare -.-'
Önskar allt kunde gå över fort men så dåligt som jag mår så kommer det ta tid.
Och jag oroar mig för mycket på heppe... Jag kan inte släppa honom även om jag ville det önskar ibland för detta hjälper mig inte... Jag är rädd att han ska bli mager igen och att han ska förlora sina muskler och sen vara het i ridningen igen.
En häst ska röra sig nästan varje dag Max 3-5 dagar i veckan i typ 1-2 timmar om det inte är en tävlings häst då brukar folk rida och träna dom 6 dagar i vackan. Sen tränar de också längre med dom. Och så vilar dom på söndagen eller något...

Ja pappa har i alla fall fått jobb så om detta med heppe inte går så ska jag snart om typ 1-3 år skaffa egen häst det har både mamma och pappa lovat mig!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards