lady E

Alla inlägg den 24 juni 2014

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 23:15

Har haft ont i magen i 3 dagar nu och ja jag har suttit och ritat då jag bara legat i min säg Hela dagarna ):)

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 22:15

Paniken kommer då jag vet att jag snart kommer ligga 1 hel vecka utan att kunna gå till dig tar värkligen på mig. 3 dagar sen börjar jag med de röda P-pillerna pch känner redan smärtorna i magen och illamåendet.
Allt jag vill är att träffa dig jag mår så jävla bra när jag är med dig.
Det gör mig inget om jag ritter på vägkanterna och tittar på dig det gör fan ingen ting för så ser jag dig och jag vet att du ser mig.
Jag saknar att bara stå där i hagen och klappa dig eller bara sitta i gräset och du går runt och äter. Skulle kunna spendera timmar bara att titta på dig och vara i närheten av dig.
Men mina dagar har varit smärtor och en säng. Allt känns bara skit.. Men jag har i alla fall dig i mina tankar och så jag vill att vi ska bli!!!

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 20:06

Pengar åh min önsker lista har blivit jävligt stor!!!
Men varför aka jag köpa ridgrejer då jag inte ridit på flera månader?? :(
Men kan inte låta bli liksom!!

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 01:10

Glömde berätta!
Igår var min pappas sista dag som fas treare äntligen har han fått ett jobb ett riktigt jobb. Och det var som vaktmästare på Nobels hotell här i Karlskoga :')
Äntligen ser det ljusare ut vi kan äntligen betala av skulder och sedan betala tillbaka pengar till våra vänner som lånat ut åt oss!!!
Äntligen kanske våran familj mår bra igen.
Känns också skumt vi har haft det så här sen 2008/2009 då min mamma nästan dog för oss och pappa fick aldrig lön när han skulle där han jobbade så han slutade.
Måste dock åka upp ditt och hämta våran Chevrolet vi har där och sendan våran dumper och våran röda traktor med vagn.
Känns skönt att det kommer stå traktorer på gården igen :'')
Det var 7 år sen 7 långa år sen pappa sålde 2 av sina traktorer och de flesta flyttade där han jobbade för ja de behövde traktorer.
Just nu finns det så många planer och allt jag vill just nu är att det slår in!!

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 00:44

Saknar fan alla soliga och vara dagar så man kan bada och ha kul få fina bilder med mera men inte här det regnar sen skiner solen en stund sen kommer regn igen och så har snart 3/4 dagar varit det här är fan inte sommar ju!!!!

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 00:41

Tänker man efter så ja dom har äntligen fattat det xD
Tänk på all som gifter sig så fort de ser varandra xD

Av evelyn dahl - 24 juni 2014 00:40

Blev idag klar med både botorps bilderna och Islandshästarna så nu kan jag börja med bil bilderna så de kommer upp och sedan Karlskoga festen :3

Ovido - Quiz & Flashcards