lady E

Alla inlägg den 31 maj 2016

Av evelyn dahl - 31 maj 2016 23:18

Varit en rätt seg dag!
Mesta delen av dagen fixade jag bilder eller låg ute i solen! XD
Kira och tequila har inte mått så bra de senaste dagarna. Tequila har en svullen tas och vi vet ej varför sedan har hon inte ätit som hon ska och spytt en del.. Kira ligger mata delen och har också spytt till och från och det kan nog beror på värmen som varit de senaste dagarna. Lite små seg under promenaderna.
Till kvällen såg jag 2 olika filmer jag faktiskt sett framemot! Visst var lite besviken på få små saker i captain america: civil war men mesta delen jag satt och beundrade filmen :)
Var rätt häftiga fight scener och kunde skratta då jag såg likheter av vissa delar till olika anime serier xP
Var rätt kul att se spriderman, Antman och black panter i filmen :)

Sedan såg jag en anime film som jag sett små amv videor på youtube på och tyckte att den såg rätt intressant ut! Var både vackert och roligt gjord animation bra story var lite som en bergodslbanna med känslor..
På något vis liknade den lite monogatari anime serierna. Med text delar då de skulle byta årstid som
Ett slut på ett kapitel och startar sedan med nästa direkt efter :3
Och lite i vinklarna man fick under vissa scener :)
Gillade den verkligen :)
Fick också reda på att det fans en manga serie av denna film så klart ska jag läsa den! XD

Ovido - Quiz & Flashcards