lady E

Alla inlägg den 12 maj 2016

Av evelyn dahl - 12 maj 2016 02:09

Ja de senaste dagarna har jag dragit iväg till paddtjärn och spenderat mesta delen av min tid då jag trivs där och det är så fint!
Också varit en del promenader med hundarna till damen ovanför oss och bara njutit av vädret!
Och där är rätt ofta man ser folk gå eller rida förbi eller ser olika fjärilar och till och med ormar :3
Och sedan var man ju till habb i Karlskoga och hade ett möte idag. Pratade om framtiden för mig osv.
Anime ja det har jag faktiskt inte sett något på länge otroligt må jag säga men har allt fastnat i att läsa manga hehe hittat ett antal bra Maga serier jag inte kan sluta läsa :)
Kira hon har fått tagit det rätt lungt då det varit tätt varmt. Och hon varit riktigt trött och seg i några dagar!
Bilder fixar jag riktigt segt tragiskt nog föröker anstränga mig att fixa bilderna men går sådär då jag vill göra så mycket annat xD

Av evelyn dahl - 12 maj 2016 01:25

Bilderna från då pappa och jag gick vid näset och jag fick dessa fina bilder!

Ovido - Quiz & Flashcards