lady E

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av evelyn dahl - 2 maj 2016 02:23

Hej var ett tag sedan ^^'
Suger verkligen på att uppdatera nu gör tiden!
Börjat rensa bland bilder, filmer och musik på daton min och alla hårdiskar för jag ska ha mer plats för ja nya bilder filmer och musik xD
Kan sitta flera timmar och hålla på.. Alltså händer inte sådär supet mycket här hemma. Kiras sår går upp och ner då hon vägrar låta det vara ifred.. -.-
Under lördagen tvättade mamma och jag tequila då hon var rätt smutsig vi vågade inte tvätta kira för henens vatten exem osv.. Sedan hjälpte jag pappa med 2 av våra träd som hade ramlat. Så klart fick kira vara med och dra smågrenar och lite gran ris som skulle flyttas!
Och idag så hade Ellinore en kompis här och mamma/pappa fixade ute i trädgården och jag satt och läste manga och såg klart på filmen Horse boy som handlar om en familj som har en pojke med svår autism och de åker till olika schamaner för att se hon han kan bli bättre. Rätt intressant film men ibland väldigt jobbig ^^'
Rätt kul att höra vad läkare och andra mäniskor med autism säger och tycker. Man får reda på mer saker om ens egen svårighet.


Såg också på deadpool och som jag älskade den! De lyckades så jävla bra med filmen! :D
Komedin var otroligt bra i min smak!
Otroligt vackert filmat gillade verkligen början! Musiken och karaktärerna var grymt roliga och häftiga! Viss var väll irriterande och tråkiga men för det mesta var filmen grymt bra kunnde dock klarat mig bra ifrån vissa scener som bara var jobbiga :P

Ovido - Quiz & Flashcards