lady E

Alla inlägg den 20 maj 2016

Av evelyn dahl - 20 maj 2016 02:36

Oj det var ett tag sedan jag skrev här känner jag xD
Men ja jag har varit rätt seg och trött de senaste dagarna och inte orkat uppdatera ^^'
Fixat lite bilder åkt lite här och där gick nästan ända till lunedet då jag utforskade resten av lunedstrampen ovanför oss och kom hem blöt för det började regna och tog runt 1023 kort xD
Sedan fick man också äntligen ett E i matten denna vecka och tidigt sommarlov ;)
Min lärare var imponerad vad snabbt de 3 sista kapitel gick och fattade inte själv heller xD
Har haft hemma studier och träffat en lärare 1 gång i veckan och gjort test och fått ny läxa sedan början på året xP
Rätt stolt då matte inte varit min grej och har alltid haft så svårt för det!
Kira springer i full fart på promenaderna då det varit lite svalare och hennes sår har läkt helt nu! Ny päls är på väg men det går lite segt.
Rensat en hel del bland foto album på daton bilder som är dåliga ur fokus eller såna jag inte har nytta av. Samma sak med filmer och musik!
Också suttit och kollat en hel del på nostalgia critic för jag inte har mycket till liv och för det är rätt kul att lyssna på honom se och berätta om olika dåliga filmer och ibland till och med bra filmer! :3

Av evelyn dahl - 20 maj 2016 02:26

Lite bilder på kira från då vi utforskade en av stigarna vi hittade! :)

Av evelyn dahl - 20 maj 2016 02:22

Vill så att tom ska spela Bond! *.*
han är ju en så jävla underbar skådespelare och han ägde verkligen rollen som loki! Man ville så se mer av honom en de andra karaktärerna xD
Älskar att se honom på intervjuer eller då han svara frågor på comic con och han fick man att falla för loki!
Jag tror han kommer vara en bra Bond kanske inte lika bra som sean connery och price brosnan som jag tycker är mest kända och faktiskt var gjorda för rollen som Bond!
Men tror tom kommer göra att bra jobb och an har ju förmågan att vinna över kvinnorna ;)
Han fick allt en hel del fan girls som loki :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards