lady E

Alla inlägg den 3 maj 2016

Av evelyn dahl - 3 maj 2016 19:24

Fick iväg med kira för att utforska en av de där stigarna och kan säga att det allt var vackert när man väll kommit en bit in i skogen! :)
Roliga var att det gick från tall skog till gran och sedan björk. Dock var mycket av markerna jag och kira gick på blöta tyvärr. Hon lyvkades hoppa i massa ställen med lera och smutsigt vatten så blev att skölja av henne då vi kom hem. Fick fina bilder på fjärilar och blommor! Blev lite vila stunder både i solen och skuggan då marken var väldigt ojäm och inte super säker xP
Kanske var för kira ovh jag gick av stigen och hamnade på ställen jag inte var säker på var de var xD
Men man får vara glad att det fann olika höjder så man kunnde se stigen vi gick på så vi kunnde ta oss hem ^^'
Var faktiskt lite kul att utforska detta område kommer nog gå ditt själv fler gånger och kolla in ställen jag inte kunnde gå med kira :3

Av evelyn dahl - 3 maj 2016 03:09

Äntligen var vädret underbart så man kunnde göra något! Kira och jag drog iväg på en lång promenad och var borta ungefär 2 timmar ^^'
Så klart vilade vi ju på 3 ställe då det var varmt och kira skulle få vatten och jag svettades som fan xP
Ditt vi gick ja det var rätt långt och högt upp i skogen. Var små närvös över hur vägen upp till denna plats var men det gick bra! Lite halt på mosad vid stenarna men lykades hålla mig på fötterna ^^ kira fick springa av sig lite vid vänplan nerdanför skogsstigen vi skulle gå vilket hon allt blev glad över xD sprang i mjuk sand så hon fick ta i lite :3
Blev att ligga och njuta då vi väll var frame! kira låg på en sten i skuggan vid en tall tror den syns på en av bilderna och jag låg en bit bort i solen! Roliga var att på hemvägen såg jag 2 nya stigar som jag och kira ska utforska! Får hoppas vädret är med oss denna vecka så man kan kolla lite och kanske hitta nya foto ställen :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards