lady E

Alla inlägg den 18 februari 2016

Av evelyn dahl - 18 februari 2016 15:28

denna video fick mig att gråta med många blandade kännslor!

se hur allt startade till slut! såg alla de år jag läste bökerna på svanska och hur jag väntade varje vecka på ett nytt kapitel på eng! hur jag kom hem efter en lång dag med skit och depprition och allt jag behövde var denna seie för att le och skratt glömma allt omkring mig! 

denna serie kommer alltid vara min favorit och den kommer att leva med mig tills jag dör!

kommer läsa manga serien om och om igen för jag kommer aldrig tröttna på den!

kommer sjunga med på varje opening sång till anime serien och njuta av att se om anime seien och filmerna!

kan inte tacka Masashi kishimoto nog för att han gjorde denna serie i 15 år! 15 underbara  år av fantastika kapitel och karaktärer som du sett utveklast och vuxigt up!!  15 år med så många känslor och njutning! kommer nog aldrig hitta en serie som betyder lika mycket som denna för mig igen!


Av evelyn dahl - 18 februari 2016 14:57

hehe känner mig rätt glad över att vi ska skaffa oss Netflix på Apple tv och jag kommer allt sitta där och se både på tv serier och anime serier ;)
Så klart då jag är ensam hemma osv för då mamma och pappa är hemma sitter ju dom där och ser på deras serier osv xP
Visst jag har crunchyroll men det är segt på min mobil och måste ha premium för att använde det på Apple tv :( lite synd faktiskt! Sedan kan jag inte se på alla serier jag vill där heller för har inte premium också lite men vet att hälften av de pengar de får in går till de som gör serierna osv :3
Men har inte de pengarna för att ha premium tyvärr annars skulle jag allt skaffa mig det! :3

Av evelyn dahl - 18 februari 2016 14:49

idag fick kira äntligen springa på Gärdet och glad över det var hon allt!
Satt där i snö storm och filmade och fotade henne snön förstörde vissa bilder men jag fick en del fina! :)
Var rätt kul att se henne springa och ha kul! :)
Dock ska jag nog aldrig gå efter 10 igen för jävlar vad bilar som körde förbi oss i full fart! Tur var kira de flesta gångerna nere i diket och var mindre nervös en valigt men ändå snö på vägen och is under det man kan ju fan köra sakta! -.-

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards