lady E

Alla inlägg den 11 februari 2016

Av evelyn dahl - 11 februari 2016 11:21

Omg... Kan inte säga mer en att det var en jävla blandning med kännslor under denna serie.. Dock har jag många frågor utan svar fattar inte hela storyn!! Får nog se om den ett par gånger osv xP
the crooked man, The Sandman och The boogie man... Två av spelen fick en att känna och förstå hur jobbigt Huvudkaraktären hade hur svårt det var för dom vad de gick igenom och en hatade man bara och jag förstod mig inte på honom... Om ni någonsin har tråkigt så förslår jag att se på folk spela dessa RPG spel på youtube för fan vad bra de är alltså! *.*
Om man nu fastnar för själva storyn och man blir en del av den typiskt mig att leva in i böker,tv serier, filmer eller spel :P
Vill tacka swingpoynt för han spelade alla 3 och vissade alla endings till spelen! :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards