lady E

Alla inlägg den 9 februari 2016

Av evelyn dahl - 9 februari 2016 08:39

loggade in på instagram idag och såg detta <3
Kan inte fatta att en av mina bilder fick 300 hearts! *.* min dröm gick just i uppfyllelse! Igår hade den 52 innan jag somnade och idag bom 300 *.*
Tack alla som läser min blogg och följer min instagram så så jävla lycklig just nu för detta<3
Tusen tack går inte att beskriva vad glad jag är över dett!<3

Av evelyn dahl - 9 februari 2016 08:32

denna lediga dag var så otroligt! Var ute och gick på en 2 timmars promenad i den underbara solen ocj kira gick lös på områden hon bara varit på mex 4 gånger utan problem! *.*
Har en hel del filmer jag ska fixa ihop till youtube från denna dag :')
Var svårt att ta sig fram då sanden var mjuk och is fanns på vissa ställen halkade på få områden men kira trampade fram utan problem.. Låg också på dammen vid oss då hon fixade så bollen rullade ut på mitten kan säga att jag var livrädd då det knakade under min mage eller händer men överlevde! :)
Och andra gången sprang hon själv ut och hämta bollen men tur så åkte den inte ut lika långt då ^^
Blev att gå en ny väg då vi skulle hem blev koppel då men höll knappt i det och ska gå där fler gånger så jag kan fota och filma henne där för det är så jäval vackert där! *.*
Kan säga att tränings promenaderna går super bra ska föröka göra lite mer agillity då det slutar vara så jävla blött och lerigt!

Ovido - Quiz & Flashcards