lady E

Alla inlägg den 15 februari 2016

Av evelyn dahl - 15 februari 2016 21:26

idag tog man kort promenad med kira och tequila då jag vill vara försiktig för det var halt ute och kiras ben är inte 100% bra en. Och vila vet hon inte var det är.. Hon har så mycket över enegi då hon inte jobbat på flera dagar..hon springer och hittat på bus så mamma bad mig gå på en längre lung långsam promenad med henne imorgon. Men idag fick hon vara hemma och var grymt sur att jag gick utan henne! Men ibland är det bra att gå utan henne för fick fina bilder på de fluffiga killingarna som kom springandes då jag gick förbi. Blev en promenad och fota vid paddtjärn vilket var grymt fint med snö och solljus! Hade varit få personer som gått förbi men inte grillat.. Gick lite på andra delar av leden med som inte har någon grillplats med namn utan ligger Imellan dom.. Fick en del bilder där med som jag blev rätt nöjd över!
Både kallt och varmt under promenaden men medta delen lungt! Inga bilar och inga mäniskor satt och njöt av fåglarna som sjöng och solen i ansiktet! :)
Och i morgon hoppas jag på en lika bra promenad men med min fina tjej!<3

Ovido - Quiz & Flashcards