lady E

Alla inlägg den 3 februari 2016

Av evelyn dahl - 3 februari 2016 07:43

saknar smått att titta ut på träden fulla med snö och solen lysa upp.. Grymt sur att veckan jag faktiskt är frisk och är bara deppig men orkar saker skulle vara en regn och mörk vecka.. Ville fota kira på 4 olika ställen med snö då jag inte fick lika mycket snö bilder på henne detta år.. Inge kull och fota henne i regn och mörkt grått och dött landskap.. Och i helgen är det fest för vi ska fira pappa, Jerry och Ellinores pojkvän fördelsedagar i en fest.... Snälla var varmt så jag kan ta ett tält och försvinna ut i skogen.. Iallafall under lördagen... -.-
Kommer inte sova okej och som jag inte redan har problem med det...
Dagarna går segt och känner mig trött och har tråkigt springe runt och gör saker hag hatar att göra för jag har så tråkigt...

Ovido - Quiz & Flashcards