lady E

Alla inlägg den 2 februari 2016

Av evelyn dahl - 2 februari 2016 17:03

Av evelyn dahl - 2 februari 2016 17:01

igår snöade det och var grymt kallt och idag regnade det och var lite varmare ute!
Uh.. Nog för att regn kan vara skönt ibland så det stör jag mig inte så mycket över men ville fota kira i snö idag men fanns det kvar nepp... Och att det blåser som fan också en hel del träd som ramlat här och där.. Uh..
Ja kira är pigg och glad och har faktiskt varit ute med henne på promenader även om mitt ben tar död på mig.. Något med musklerna på vänsterbenet.. Går nog över snart..
Kira har nog också ont i benet då hon halkade i mamma och pappas vardagsrum för hon hade för bråttom. Dock så vissar hon inte att hon har ont mer en att hon går lite skumt till och från. Ger henne massage varje dag efter de små promenader jag tar med henne och smörjer det också med hästlidiment så det ska hjälpa ifall hon har ont.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards