lady E

Alla inlägg under februari 2014

Av evelyn dahl - 7 februari 2014 17:32

Fredag fy fan vad gött<3
Det ända som var dåligt var vädret.
Först var det blött och varmt och sen regnade och efter några min så snöade det som fan.

Men jag fick mitt paket från hööks och jag är så glad <3

Av evelyn dahl - 6 februari 2014 23:00

Är så glad har träffat heppe två dagar i rad<3
Och imorgon ska jag nog träffa honom med<3
Men under onsdagen så hjälpte jag emla att ta in och borsta ge hästar mat osv.
Fick ett par smällar och knuffar av heppe när han gick runt och snängde med huvudet för han ville ha mat.
Men det gick bra med mig ^^'
Han lugnande i alla fall ner sig efter ett tag.
Och han var ju glad att se mig xD
Och idag skulle jag har ridit men blev inte av för det var för halt och vi fick inte rida ens på Gärdet. Men på lördag så ska vi rida på Gärdet i alla fall som det ser ut just nu.
Men i alla fall vi fick rida till en början så vi tog in hästarna och började borsta och fixa till dom. Och så får vi helt plötligt inte rida. Och heppe såg sur och besviken ut på mig när jag tog bort ben skydden på honom och han flyttade benen så jag hade problem att få av dom. Men det var nog bäst även om jag såg fram imot det<3
Men jag jag jag får vara med emla och ha kul och sen får jag ju träffa både Emma och heppe<3

Ovido - Quiz & Flashcards