lady E

Alla inlägg under februari 2014

Av evelyn dahl - 14 februari 2014 20:12

Trött och lite ont i benen och ryggen.
Gick i alla fall bra idag i skolan.
Hade tyvärr gått ner 3 kg i vikt så fick skit av skolsköterskan
Och så var jag på mötte från 08.15 till 11.03 ush var jag har fått papper och frågor som jag var tvungen att svara på :/ det var kurator och syo eller hur det stavas...
Sen valde jag att sitta själv mesta delen av tiden. Men sista lektion så fick vi städa på IAS och så fik jag en tekning av Driss och godis av Rickard, Markus och Martin :) sen var jag och handlade men skönast idag var att komma hem sen få ge sig ut och rida :D. Heppe var jätte duktig idag :>

Av evelyn dahl - 12 februari 2014 21:51

Ja allt mitt jobb har lönat sig xD
Räckande alla mina manga Böker och jag har 65 stycken cx
Ja mer kommer jag i alla fall skaffa ;)

Av evelyn dahl - 12 februari 2014 21:49

Imorgon ska jag vara med min fina pojke och äntligen få rida ut på äventyr med honom :D
Åh vad det ska bli kul :D

Av evelyn dahl - 12 februari 2014 16:19

Var i skolan 1 timme och 20 min så han med 10 min på sv och en hel lektion med matte.
Satt själv mesta tiden under dagen innan pappa hämtade mig.
Då åkte vi till sjukhuset och först satt vi och diskuterade med en slags psyckolog och kurator sen letade vi efter min mag läkare men hittade honom inte och han hade nog gått hem sa några som vi frågade. Men efter det så åkte vi iväg.
Klockan var rätt så mycket så var ingen ide att åka till skolan igen.
Så följde med pappa till hans jobb och där fanns en jätte fin hund som jag myste och lekte med vi blev typ bäst vänner.
Sen så kom mamma och hämtade mig för vi skulle till loppisen.
Men först skulle hon till sjukhuset och hämta ut medicin.
På loppisen köpte jag 5 böcker och 5 halsband. Halsbanden är grymt snygga och dom kostade bara 10kr st och böckerna kostade 55kr st.
Men är nöjd :D
Och sitter nu ensam hemma på grund av att mamma, pappa och Ellinore är på möte på hennes skola.

Närmare bild på halsbanden ;)

Mhm

Av evelyn dahl - 11 februari 2014 09:47

Hemma idag med. Mår något bättre men inte till 100% och imorgon måste jag iväg för ska till sjukhuset vid kl 10.20 och efter det åker jag nog hem. Och torsdagen så har vi sen sport dag så då ska jag rida.

Av evelyn dahl - 10 februari 2014 19:08

Var i skolan i typ 10 min sen var jag tvungen hem. Mådde skit dåligt och när jag väl kom hem så svimmade jag min bara att jag landade på golvet och sen vaknade där.
Efter ett tag spydde och och magen har gjort ont.
Så blir nog hemma imorgon med.

Av evelyn dahl - 9 februari 2014 19:35

Hihi varit en bra dag.
Fotade emla och Rocky när dom kastade pinne och när Rocky hoppade. Fick några bra och några så där.
Sen efter det så tog vi kort på heppe och Emma. Vi skulle ge dom mat men dom blev galna och sprang runt i hagen.
Efter dom lungat ner sig gav vi dom mat och så gick jag hem och satte på mig ridbyxorna ;) på vägen fanns det blod och hår från troligt vis en sjuk älg som dom sköt igår.
Men i alla fall så gick vi till Kattis och så red vi joy barbacka en stund, det var så skönt att få rida jag har saknat det så mycket. Men sen så tog vi och höll på med iko innan vi tog in heppe och Emma, gav dom mat och sen gick vi och lämnade iko.
Efter det så gick jag och Ellinore hem fick mat och duschade ;)

...

Av evelyn dahl - 8 februari 2014 19:18

Har varit deppig hella dagen.
Var ute på en lång prumenad med kira och försökte komma på anda tankar men kan nog inte det.
Orka skriva varför jag mår så och skulle jag så får jag bara skit.
Men jag har i alla fall kira som får mig på några bra tankar.
Jaja vi grillade 2 gånger idag för det blev för lite mat första gången xD
Sen har jag ju gått och joggat mesta tiden av dagen.

Ovido - Quiz & Flashcards