lady E

Alla inlägg den 15 februari 2014

Av evelyn dahl - 15 februari 2014 20:21

Varit på stan idag :)
Först gick jag till biblioteket och lånade 4 Böker :)
Sen hjälpte jag mamma och pappa att handla på Willys efter det blev det ÖB eller ö och b sen maxi xD
Köpte i alla fall 3 parfymer ;)
Och lite godis xD
Men när vi kom hem blev det köttbullar och klyftpotatis mums hjälpte mamma göra maten i alla fall :)
Efter maten klädde jag på mig rid klädder och gick till Emelie och så gjorde vi i ordning hästarna och red typ 1 timme och 30 min på ridbanan :)
Heppe var jätte duktig och gjorde typ allt jag ville ibland blev han bråkig.
Sen så hoppade jag upp på Emma och travade litte innan hon blev bråkig och sparkade backut och vägrade gå.
Så Emilie sa att hon skulle ta henne för jag flög nästan av 1 gång ^^'
Och då vägrade heppe gå han var väll trött. Men efter att tag tog vi in dom och så gjorde vi lite fint i stallet smörjde sadeln och tränsen stoppade och fixade i sadel kammaren, gav hästarna mat i hagen. Efter det gick vi till joy, iko och intello och fixade i stallet och gav dom mat :)
Sen hämtade pappa och mamma min och Ellinore för dom hade varit i stan och köpt pizza ;)

Ovido - Quiz & Flashcards