lady E

Alla inlägg den 22 februari 2014

Av evelyn dahl - 22 februari 2014 21:41

Grimmorna som Emilie köpte :)

Av evelyn dahl - 22 februari 2014 19:47

Varit i Örebro hela dagen var där typ 6 timmar xD vad där med Lill syrran, Lasse och emile :)
Först var man i centrum och kollade lite grjer för Lasse fixar en av mina klänningar sen köpte jag pokedex bok :D
Hade kul diskution med en kille som jobbade på game där :3
Han var rätt så söt också x'D
Sen åkte vi till Marieberg om jag stavade det rätt.. Men i alla fall där köpte jag ett Naruto spel :3
Ett mobilskal och en laddare hittade annat men köpte det inte xD
Blev lite sur för ett par byxor jag gillade var för små och det var de ända paret :/ men man får nog leva med det osv :P
Fikade där också sen sprang man på Elgiganten och media mark och letade efter en ny kamera hittade en nikon grymt snygg och bra för 8,947 eller något linande så önskar mig den i födelsedags priset :D
Sen var det fart på oss för vi skulle åkte till hööks *w*
Kär som fan i typ allt :D
Men köpte en röd tröja och ett rött shabrack :D
Sen åkte man in på toysrush eller hur det stavas och köpte två plast djurs hästar samlar på dom för dom är så fina *w*
Och ja nu sitter man nöjd hemma ;)

Ovido - Quiz & Flashcards