lady E

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av evelyn dahl - 26 februari 2014 21:05

Jag ska försöka bli bra åt dig.
Jag är för feg jag är för svag.
Jag är för dålig för dig, känns att jag är hjälplös och du har varit lite bråkig en tid nu. Jag har varit rädd men jag har försökt. Jag känner mig också trygg med dig och slappnar av när du är lugn.. Men jag är för dålig.
Jag vet att du gillar mig det har du visat och många ser att du gillar mig. och vårat band är starkt men känner mig ändå inte bra för dig..
Men jag ska försöka och lyckas. Hoppas på det i alla fall för lyckas jag inte det här året så ger jag upp.
Då ger jag upp och håller tummarna för att allt ska bli bättre för dig utan mig.
Jag vill ditt bästa jag vill att du ska bli så bra som möjligt och bli så fin och stark som du bara kan. jag älskar dig så!<3
men jag är för dålig. Jag är för rädd. Jag är för svag. Du behöver någon som är bättre en mig.

Av evelyn dahl - 26 februari 2014 16:43

Skulle ha ridit idag. Skulle fått träffa heppe fått vara med honom och Emlie. Skulle fått kul och sen se hur fin han är i sitt shabrack. Men jag blev sjuk. Fan ta allt.

Ovido - Quiz & Flashcards