lady E

Alla inlägg den 25 februari 2014

Aa

Av evelyn dahl - 25 februari 2014 18:55

Man kan drömma och njuta med dig<3

Av evelyn dahl - 25 februari 2014 18:53

Vinter bild på ros :)

..

Av evelyn dahl - 25 februari 2014 18:50

Dagen kunnat vara bättre hade ont typ halva dagen... Tog två alvedon under dagen och ingen av dom hjälpte... Spydde nästen 3 gånger med men min mobil dog under skolan -.-' så jag kunde inte ringa hem och jag är ju så duktig och kan inte mobilnummerna till mamma eller pappa...
Sen när man säger till mamma att man har ont så fattar hon fan inte uren man fick åka till maxi och vänta på den sega fan och fick bara ondare och ondare!
Sen när man kom hem så la man sig i sängen och svimmade jag eller något.
Har ont en men måste till skolan.
För jag får inte vila upp mig för mamma..
Så hon tycker det är oki att spy ha feber och ont i magen i skolan, men det tror jag inte lärarna eller klasskamraterna är trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards