lady E

Alla inlägg under januari 2014

:)

Av evelyn dahl - 12 januari 2014 00:07

Foto

Av evelyn dahl - 12 januari 2014 00:04

Heppe har jag känt sen sommaren förra året. visst jag har träffat och hälsat på honom men det var just under sommaren då jag lärde känna honom mer.
Han är en så underbar och helt bara bäst<3
När jag är med heppe så glömmer jag alla problem garn får mig lungn och jag mår så bra jag har mina tankar på honom och hur och vad vi ska göra<3
Jag hoppas att jag kommer ha honom vid mig fram över och att vi ska ge oss ut på några ridturer snart<3

Av evelyn dahl - 11 januari 2014 23:55

Här är min älskade hund<3
Jag har varit med henne sen hon var valp. Sen så fick jag henne till slut och hon har varit en viktig del i mitt liv sen jag var 12 år gammal.
Som min katt har hon alltid varit vid mig sen vi första gången träffades<3
Hon hjälpte mig alltid att skratta när jag var ledsen hon fick mina tårar och sorg att föravinna.
Jag har varit på många äventyr och alltid haft det mysigt och roligt med henne<3
Och jag hoppas att hon kommer vara vid min sida så änge som möjligt<3

Av evelyn dahl - 11 januari 2014 23:49

Min underbara katt som varit vid min sida sen jag var 8/9 år gammal<3
Han är så fin och underbart go<3
Jag är så glad att jag har honom för han har hjälpt mig så mycket under alla hårda tider och han har alltid varit där och funnits längre en många av mina vänner vid min sida<3

Av evelyn dahl - 11 januari 2014 18:01

Jupp jag har typ varit inne och sett på film hela dagen.
Sen ringer Ellinore och behöver hjälpt med hästarna hema hon emla.
Så jag ger mig av och hjälper dom att flytta på intello så dom får ut joy i hagen. Dom skulle öva bommar och då började intello springa runt och sparka backut i hagen. Sen börjar han luta sig på trådarna till hagen och vi knuffade lite på honom och gick i väg med honom i hagen men han sprang tillbaka och sen så gick tråden av och han sprang runt. Vi fick tag i honom till slut. Och vi lagade tråden sen tog vi och gick in i hagen med ho sen fick han stå i hagen och äta medan vi övade bommar med joy och sen iko.
Efter det följde emla med oss hem och vi pratade lite osv sen hick vi till stallet igen för att ta in hästarna men dom var redan inne och så såg vi hovar överallt och tråden var trasig igen så hästarna hade rymt någon gång efter vi hade gått.
Men Göran hade tagit in dom och allt var oki.

Av evelyn dahl - 11 januari 2014 14:55

Jupp idag när man vaknar så är det snö storm.
Och vi har inte haft snö för en nu.

Av evelyn dahl - 10 januari 2014 16:52

Jupp idag fick vi snö men det är inte ens 1 mm då det är grymt lite.
Jag gillar inte snö, men har jag vill nog ha snö mer lera och rengn.

Av evelyn dahl - 10 januari 2014 16:50

Alltså helt sjuk dag xD
Visst den var tråkigt men rasterna var galna som vanligt xD
Stackars kahleb råkade ha sönder hans älsklingar tröja men det fixade en av lärarna.
Annars är det jävligt gött med helg :)
Man får se vad skon händer.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards