lady E

Alla inlägg under januari 2014

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 18:57

Jupp var i Örebro redan vid 09.47 och vid skulle in på mötet vid 10.00 och det gick bra osv.
Sen åkte vi och köpta kött.. Typ korv, köttbullar, kyckling, skinka osv.
Efter det letade vi efter en skrot för mamma behöver lite grejer till sin bild.
Visst vi hittade den men det vi skulle ha fans inte :(
Sen åkte vi till bil temat och handlade.
Efter det åkte vi hem även om mamma lovade att vi skulle åka till hööks och stadium osv...
Men jag är nöjd ändå.
För jag fick se och mysa en stund med heppe och jag ville inte lämna honom åh vad go han var. Han var så fluffig och fin. Så myssjuk så åh<3333
Hoppas att jag snart får rida honom igen för jag saknar dom roliga stunderna :D

Av evelyn dahl - 16 januari 2014 21:55

Älskar denna bild den är så härlig :D
Är så stolt över den :)

Mhm

Av evelyn dahl - 16 januari 2014 21:54

Mår bättre idag men var ändå hemma och glad över det hade ont i magen inte så ont som jag har haft men jag hade ont och skulle inta klarat skolan.
Är i alla fall glad att dagen inte blev som igår då jag inte kunde vare sig dricka eller äta för jag spydde hella dagen.
Vaknade fan 04.00 och började spy och gjorde det typ hella dagen. Fick vila i några min innan jag spydde igen osv. Var nära att åka till sjukhuset ett par gånger.
Känndes skönt att jag slap det.
Men ska in här någon gång fram över.

Av evelyn dahl - 14 januari 2014 22:47

Räknade ut att min lille pojke är 11 år och snart är han 12 år.
Jag har haft honom vid min sida i snart 12 år.
Det är sjukt hur mycket åren går.
Det känns bara som om han är 4 år gammal.

Av evelyn dahl - 14 januari 2014 22:44

Till morgonen hade jag ont i magen och jag bara det går nog snart över, Hahah fan heller att det gjorde några minuter i skolan och jag föll ner på golvet och kunde knapt röra mig. Höll på att spy och hade problem att andas ett tag. så jag ringde pappa att han fick komma och hämta mig. och så sa till lärarna att jag var tvungen att åka hem för jag mådde skit.
Adam hjälpte mig ner och stod med mig medan jag väntade på pappa.
Under hella dagen hämta har jag spytt och haft värdens jävla mag värkar. Trodde fan jag skulle dö några gånger och nu har jag feber med.
Jag bara häver i mig alvedon känns det som :(
Ush hattar min magkatarr alltså.

Av evelyn dahl - 13 januari 2014 15:53

Idag har fan skratta as mycket tror fan mer en vad jag någonsin gjort i Hela mitt liv x'D
I alla fall jag sorg lite skämt om kahleb och Adam som vanligt men lite mer idag sen drog dom om mig hahaha xD
Sen under lunchen så börja vi prata om as mycket skumma saker xD
Sen på mat rasten var det dricka och godis på bordet medan vi pratade och spelade spel på daton xD
Sen drog vi skuma saker osv och kahleb sett inte på någon sida med frågor och en fråga bara tänk dig alla lärare ha sex i lärarrummet.
Och så kommer stegen en lärare och bar komm nu Ida och Adam det är dags xD
Fy fan vad jag skrattade, vad vi alla skrattade och Stefan fattade noll xD
På idrotten så var Adam lite dum och var på rullbandet igen som han redan en gång tidigare gjort sig illa på xc
Som tur vad så skadade han sig inte men han var nära.
Men det var mer roligt att kahleb stod berädd att fånga honom om han skulle ramla xD
Efter idrotten så trodde jag att jag skulle få åka hem men fan heller jag fick nu sitta på Karlberg 7-9 som har varit det ställe då jag blev som mest mer tryckt.
Men jag har mycket lärare som har hjälpt mig som var grymt glada att se mig och höra hur det går för mig ://D
Och så träffade jag mina så kompisar Wilma, lin och saga :)
Träffade Tea med osv.
Men i alla fall sitter i alla fall och väntar på att få åka hem xD

Av evelyn dahl - 12 januari 2014 23:06

Åh jag har fixat det gröna schabraket ;)
Och jag hoppas att jag kommer in på hööks på fredag för då ska jag handla lite åt både kira och heppe. Mest heppe för jag ska köpa lindor och kanske schabrak jag vet inte en.
Sen ska jag nog köpa ridbyxorna åt mig själv :)
Jag funderar på ett par röda och svarta :)

Av evelyn dahl - 12 januari 2014 22:59

Jupp idag har jag varit ute typ hella dagen och fotograferat min fina hund kira :)
Se när jag lägger ut bilderna men det händer nog snart.
Och imorgon är det skola har inte lust med det för det är den längsta skoldagen på min hella jävla vecka ush...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards