lady E

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av evelyn dahl - 23 januari 2014 20:58

Jag pratade med digz
Fick höra din röst.
Ville bara att du var vid min sida och höll om mig.
Saknar sig så mycket.
Du var ju så nära förut men nu är du långt från mig.
För långt.
Jag vill ju ha dig när som det alltid varit förut.
Men jag är glad över att du säger att jag kommer klara mig att jag är stark att du tycker jag är bäst i så mycket och du får mig att kämpa och inte ge upp.
Du och morbror får mig må bra.
Jag saknar dig och jag saknar morbror ni är så långt från mig och ni har inte tid längre.
Jag önskar du bodde hemma och att vi kunde ha kul som vi alltid hade när vi var mindre.
Men så klar att en lilla syster älskar och saknar sin storebror som alltid hjälpt och fått henne glad.
Kom hem snart för jag saknar dig så<3

Av evelyn dahl - 23 januari 2014 15:30

Backar cup cakes och kan säga att jag är kanske för tidig eller för sen för halloween osv det bestämmer man själv.
Sen backar vi någon slags chocklad rutor.

Kommer mer sen

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards