lady E

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 21:34

Jag vill inte vänta jag vill se the walking dead nya sesong nu.
Jag vill se sexiga Norman.
Höra hans röst och se honom döda zombies.
Jag vill kunna se alla som är vid livet och få reda på om det jag hoppas på är sant.

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 21:16

Blev kvar hoss Lollo länge en vad jag skulle.
Fick tårta och god mat :)
Sen så var det mycket prat över hur det går för mig och hue jag mår och familjen ^^'
Efter att Lollo fått sina presenter som var parfym osv och en tröja, en dator stol och lite målar grejer :)
Men vi gick upp på hennes rum och pratade skrattade och hon vissade mig sin klass pratade med en från klassen med via Skype :)
Trevliga människor :D
Ska vara den dag med Lollo i skolan osv här fram över någon gång ^^'
Ja det var i alla fall min dag.
Den blev allt inte som den skulle xD

:(

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 12:42

Så tragiskt att ridskolan som jag började på som jag red i många år.
Ska läggas ner. Alla hästar ska säljas eller flyttas.
Det är så synd, jag älskar att åka förbi där och se när hästarna när dom står där i hagen. Se alla minnen med alla hästarna där.
Jag har ju varit och hälsat på dom flera gånger och dom har ju byggt ut stallet för bara 1/2 år sen eller något (håller inte så bra koll på det)
Det är så synd för visst bilen var det tråkigt men jag har ändå roliga minnen och hästarna på ridskolan är bara underbara, jätte duktiga och snälla.
Och dom har varit med varandra i så många år så det kommer vara svårt att få dom ifrån varandra

..

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 11:36

Idag så fulle min bästa vän Lollo 17 år.
Och jag skrev till henne via sms men kommer inte träffa henne.
För jag ska fotografera min vovve och hon ska nog ha mycket med gäster.

Ovido - Quiz & Flashcards