lady E

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 23:41

Ja denna bild säger mycket till mig.
Det var första gången jag red heppe. Första gången då både han och jag kände att vi är ett bra team.
Haha jag skrattar över det en idag.

Jag sa att jag inte skulle rida men både jag och heppe tittade på varandra, så här rakt in i själen typ och med ett leende sa jag att jag ville rida honom.
Och så hoppade jag upp xD
Blev allt idiot förklarad :3
Men jag var så glad och jag njöt varje minut. Och heppe verkade jätte glad själv. Bilden togs en stund innan heppe drog iväg med mig barbacka på hans rygg i trav/galopp tills jag ramlade av.
Skrattar åt och ser hur dum jag ser ut framför mig xD
Men jag är glad att jag ramlade av.
Jag känner mig starkare och heppe och mitt band är det med.
Visst vi ses inte ofta. Men jag älskar honom och han gillar mig som det er ut i alla fall :D
Hoppas att heppe och jag kommer ha fina och roliga äventyr och mycket kul fram över :)

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 19:08

Ska köpa lindorna imorgon i färgen grön och röd :)

Ska kanske köpa ridbyxorna i svart och rött men är osäker :/

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 19:05

Här har ni färgerna till heppes snygga gröna schabrak.
Nu ska det bara sys och se till att det passar och så har jag ett grönt shabrack till honom *w*<33333


Det tyg som blänker ska vara i sidorna av shabrackert och den andra ska vara hella rösten av shabrackert :)
Sen ska jag fixa lite andra färger till honom och Emma färgerna kommer här :)

Denna orange är snygg och skulle passa Emma och Heppe :)
Tycker i alla fall jag men får se vad emla tycket och om denna blir av :)

Denna röda ska jag fixa och åh vad fin han och Emma kommer bli :)

Den här lila skulle vara grymt snygg också och denna ska jag fixa ;)

Sen denna turkosa ska också fixas :D

Och sist denna rosa ville emla ha :)

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 18:57

Jupp var i Örebro redan vid 09.47 och vid skulle in på mötet vid 10.00 och det gick bra osv.
Sen åkte vi och köpta kött.. Typ korv, köttbullar, kyckling, skinka osv.
Efter det letade vi efter en skrot för mamma behöver lite grejer till sin bild.
Visst vi hittade den men det vi skulle ha fans inte :(
Sen åkte vi till bil temat och handlade.
Efter det åkte vi hem även om mamma lovade att vi skulle åka till hööks och stadium osv...
Men jag är nöjd ändå.
För jag fick se och mysa en stund med heppe och jag ville inte lämna honom åh vad go han var. Han var så fluffig och fin. Så myssjuk så åh<3333
Hoppas att jag snart får rida honom igen för jag saknar dom roliga stunderna :D

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards