lady E

Alla inlägg under januari 2014

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 21:16

Blev kvar hoss Lollo länge en vad jag skulle.
Fick tårta och god mat :)
Sen så var det mycket prat över hur det går för mig och hue jag mår och familjen ^^'
Efter att Lollo fått sina presenter som var parfym osv och en tröja, en dator stol och lite målar grejer :)
Men vi gick upp på hennes rum och pratade skrattade och hon vissade mig sin klass pratade med en från klassen med via Skype :)
Trevliga människor :D
Ska vara den dag med Lollo i skolan osv här fram över någon gång ^^'
Ja det var i alla fall min dag.
Den blev allt inte som den skulle xD

:(

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 12:42

Så tragiskt att ridskolan som jag började på som jag red i många år.
Ska läggas ner. Alla hästar ska säljas eller flyttas.
Det är så synd, jag älskar att åka förbi där och se när hästarna när dom står där i hagen. Se alla minnen med alla hästarna där.
Jag har ju varit och hälsat på dom flera gånger och dom har ju byggt ut stallet för bara 1/2 år sen eller något (håller inte så bra koll på det)
Det är så synd för visst bilen var det tråkigt men jag har ändå roliga minnen och hästarna på ridskolan är bara underbara, jätte duktiga och snälla.
Och dom har varit med varandra i så många år så det kommer vara svårt att få dom ifrån varandra

..

Av evelyn dahl - 19 januari 2014 11:36

Idag så fulle min bästa vän Lollo 17 år.
Och jag skrev till henne via sms men kommer inte träffa henne.
För jag ska fotografera min vovve och hon ska nog ha mycket med gäster.

Av evelyn dahl - 18 januari 2014 16:44

Hihi skaffade det här idag och kan inte vänta tills det kommer :D

Den röda är inte säker att jag kommer få för det blev lite dyrt osv ^^'

Av evelyn dahl - 18 januari 2014 16:38

Åh denna fina efterrätt idag :)
Fick jätte god mat av Lasse :)

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 23:41

Ja denna bild säger mycket till mig.
Det var första gången jag red heppe. Första gången då både han och jag kände att vi är ett bra team.
Haha jag skrattar över det en idag.

Jag sa att jag inte skulle rida men både jag och heppe tittade på varandra, så här rakt in i själen typ och med ett leende sa jag att jag ville rida honom.
Och så hoppade jag upp xD
Blev allt idiot förklarad :3
Men jag var så glad och jag njöt varje minut. Och heppe verkade jätte glad själv. Bilden togs en stund innan heppe drog iväg med mig barbacka på hans rygg i trav/galopp tills jag ramlade av.
Skrattar åt och ser hur dum jag ser ut framför mig xD
Men jag är glad att jag ramlade av.
Jag känner mig starkare och heppe och mitt band är det med.
Visst vi ses inte ofta. Men jag älskar honom och han gillar mig som det er ut i alla fall :D
Hoppas att heppe och jag kommer ha fina och roliga äventyr och mycket kul fram över :)

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 19:08

Ska köpa lindorna imorgon i färgen grön och röd :)

Ska kanske köpa ridbyxorna i svart och rött men är osäker :/

Av evelyn dahl - 17 januari 2014 19:05

Här har ni färgerna till heppes snygga gröna schabrak.
Nu ska det bara sys och se till att det passar och så har jag ett grönt shabrack till honom *w*<33333


Det tyg som blänker ska vara i sidorna av shabrackert och den andra ska vara hella rösten av shabrackert :)
Sen ska jag fixa lite andra färger till honom och Emma färgerna kommer här :)

Denna orange är snygg och skulle passa Emma och Heppe :)
Tycker i alla fall jag men får se vad emla tycket och om denna blir av :)

Denna röda ska jag fixa och åh vad fin han och Emma kommer bli :)

Den här lila skulle vara grymt snygg också och denna ska jag fixa ;)

Sen denna turkosa ska också fixas :D

Och sist denna rosa ville emla ha :)

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards