lady E

Alla inlägg under januari 2016

Av evelyn dahl - 20 januari 2016 11:08

lite bilder på min fina tjej skutta som ett rådjur i snön xD
Vet inte vad hon tänkte denna dag faktiskt men gott skratt fick jag xP

Av evelyn dahl - 20 januari 2016 05:51

inte nog med att en har ångest attacker.. Blödernäsblod, har magsmärtor, problem med sömn, huvudvärk, och problem med att äta så ska jag få feber... Vad i helvete har jag gjort för fel???
Jag mår redan fysiskt och psykiskt dåligt som det är men nepp jag ska få hög feber som ger mig smärta i leder.. Som jag inte redan hade svårt som det var att ta mig ur sängen med dålig balans och svag kropp....
Hatar livet alltså så jävla mycket...
Kira och fländörs är så grymt oroliga för mig och är verkligen helt slut på kvällarna för de är så oroliga för mig<3
Kan nog aldrig tacka dom tillräckligt för allt de gör för mig<3
De är allt mina änglar som räddar mig från allt<3 ?????

Av evelyn dahl - 20 januari 2016 02:48

lite bilder på min fina tjej (^O^)

Av evelyn dahl - 20 januari 2016 02:40

Texter jag gjort själv nu då jag mår skit.. Kommer alltid på texter då jag är deppig eller väldigt lycklig eller hoppfull kan vara för jag alltid tänker så jävla mycket önskar bara jag kom ihåg alla jag som jag kommit på för många försvann för jag aldrig skriver ner dom...

Av evelyn dahl - 18 januari 2016 01:14

då kom man till den veckan med smärta så det skriker om det..
Inte nog med allt jag har var jag tvungen att ta denna vecka och må mer skit... Ska åka iväg framöver ocj kanske få ny smärt medicn vilket jag är rädd över för då blir det starkar medicin och mer beroendeframkallande som hon sa förra gången jag pratade med henne..
Sover lite bättre nu.. Sov halva kvällen och nästan hela dagen.. Fått i mig lite mer mat om dagarna och det har varit lungnare hemma.. Näsblod är inte lika kraftiga längre men känner mig ändå så nere.. Tårar kommer även om inget hänt och jag känner mig så tom... Hoppas jag kan vända på dynget och vila upp mig lite till nästa vecka då jag har viktigt möte..
Hoppas snön stannat kvar med tänkt att ge mig ut till 3 olika ställen med kira och försöka fota henne! Blev lite foto stund under lördagen då Lasse var här och hon sprang i snön. Innan jag började att hosta och vingla för jag är inte riktigt frisk.. Tor jag har lite dåligt med blod då jag blöder så kraftigt med näsblod och inte nätet eller sovit så bra den senaste tiden så minsta lilla och jag blir yr och svag i kroppen och ligger i feber och mera i ett par dagar.. Men kan bara se på den ljusa sidan för kiras skull vill verkligen att hon ska få leka i snösn medan den finns och föröka hålla hennes kondition och muskler kvar!
Bara att vila upp sig denna vecka då jag bara kommer ligga i min säng!
Hoppas jag mår bra till helgen också kanske kan redan då gå iväg och fota henne!

Av evelyn dahl - 15 januari 2016 16:59

förra året slutade naruto manga serien. Han nådde äntligen hans mål och blev hokage! Gjorde rätt ont att den serien som hjälpt mig så mycket under min hårda tid i skolan som jag följt sedan jag var 6 år tog slut så fort. Ville se hur han växte och hans resa då han blev äldre! Men tyvärr kommer jag inte se hans resa längre! 15 år höll denna manga serie igång och jag har läst om den så många gånger köpt så många böker av den sett nästan alla filmer och alla anime episoder av den! Kan fortfarande le och se på anime serien eftersom den fortfarande pågår! Men de är på slut änden och snart ska den med ta slut..
Serien fick en att ha blandade känslor man blev bara fast för viss karaktärer och vissa blev tagna ifrån dig tragiskt nog.. Många tårar och många ord man fick ur sig då vissa saker hände.. Nu är han vuxen den där 14 åriga pojken som inte hade några vänner och byn frös ut honom kallade honom saker växte upp och blev byns hjälte och nu ledare! Precis som hans far före honom!
Han läste oss så mycket han hjälpte så många och han gav aldrig upp!
Denna serie kommer alltid vara min favorit serie ingen kommer nå samma höjd som denna!
Man kan bara tacka för dessa underbara år av läsning då man satt fast vis daton varje onsdag för ett nytt kapitel och varje torsdag för en ny anime episod!
Jag ska lämna denna serie men ett leende för du nådde ditt mål och jag ska nu börja följa din sons resa och se om han kan växa upp och bli lika stark som du!
Min glädje är att du är med i serien och jag kan se hur du kämpar för att förvara byn och hur ditt liv med familj blir! Kommer fortsätta se dig växa du kommer alltid vara min favorit karaktär i vilken serie du en vissas i och vad en folk säger kommer du alltid vara min favorit manga/anime karaktär!
Tack masashi kishimoto för att du gjorde naruto serien och gav mig så många år med så många känslor och så många älskabra karaktärer! Tack för att di fick mig att hitta en serie som hjälpte mig igenom allt dåligt! Jag kommer fortsätta följa ditt nya arbete om boruto och fortsätta le i glädje då jag ser hur alla karaktärer jag lärt känna växer upp och lär oss nya saker om livet!<3

Av evelyn dahl - 14 januari 2016 17:05

idag förlorade vi en underbart bra skådispelare som jag sett i så många filmer!
Som jag beundrade och såg upp till!
Finns inga ord vad ledsen jag är över detta vet att alla ska vi dö! Och som gandalf säger döden är bara en annan väg att följa.. men att ta alla dessa underbara mäniskor som hjälpt så många andra genom att bara vara där! Genom att bara säga ett par ord!
Alen rickman var en stor del av min barndom då jag älskar Harry Potter..
Jag tänder ett ljus och höjer min trollstav och jag kommer aldrig glömma professor snape och allt han lärde oss och hur den mystiska mannen vi lärte känna och våra känslor över honom var blandade men vi alla kommer gråta över din död! Kommer alltid vara en stor del av mitt hjärta av min barndom!
Kommer alltid att titta på dina filmer och ha ett leende på mina läppar kommer sakna att inte se dig i fler filmer och du kommer leva vidare i århundraden!
Tack för allt och vila i frid!<3

Av evelyn dahl - 11 januari 2016 14:36

dagarna blir bara längre och längre känns det.. Hur jag mår ja det går inte att beskriva.. Trött hela tiden och så klart magen gör så jag har smärtor mesta delen av dagarna.. Så sover knappt har det stressigt och inte lungt hemma gått igenom minst 12 ångest attacker och börjat förstöra mig själv igen för jag mår så dåligt... Orkar inte äta orkar inte prata med någon.. Gråter mig själv till sömns varje natt ibland dag.. Blöder något grymt med näsblod att hela jag varit blodig..
Kan sova och vakna av att kudden är full av blod.. Får panik då det inte vill sluta och skakar av rädsla vilket gör det värre... Håret fullt av blod hanäderna alldeles röda kläder som blevit förstörda.. Förökt ta mig hemifrån för jag rent av inte vill vara hemma.. Trött på att bli sparkad på och alla jävla lögner.. Att jag som mår skit ska ta allas problem och göra allt hemma att se dom le och ljuga mig rakt i ansiktet att inte ta respekt eller ens föröker hjälpa mig.. Höra hur de pratar hur lat jag blevit att jag bara skricker och inte gör något nyttigt.... Orkar inte mer hur många knivar ska jag få inkörd av familj och vänner innan de inser att de dödar mig långsamt.. Värsta är att imorgon är sista dagen hos Maria så har nu inte längre en psykolog.... Ingen som kan hjälpa mig och föröka få folk att se hur mycket de förstör mig... Ska börja gå till sjukhuset igen.. För magen har blevit värre dock har jag inte hostat blod en så det är ju positivt.. Ögonen svider kroppen gör ont mår illa och vill inget ja det är så långt ner jag kommit igen för allt som hänt igen.. Vill bara somna och aldrig mer vakna.. Trött på detta jäval skit..
Ser faktiskt ingen glädje i livet får inte göra det jag vill alla sparkar på mig alla älskar att se mig gråta och hata mig själv.. Så uppdatering här kommer då det kommer.. Bara att kolla in 1/2 gånge ri veckan vem vet kan ha skrivit något.. Då jag väll känner för det.. Sorry för ett deppigt inlägg...

Ovido - Quiz & Flashcards