lady E

Alla inlägg den 19 mars 2014

Ja

Av evelyn dahl - 19 mars 2014 22:50

Drog i väg till stallet.
Övade med heppe på puss igen gick inte super idag får öva vidare med det sen övade jag följ och ja det var roligt faktiskt han gjorde det jätte bra men han blev ibland lite över glad och slängde med huvudet sparkade backut och travade.
Sen så hoppade vi med Emma utan ryttare efter det så testade jag för andra gången att hoppa med Emma det var jätte roligt läskigt i början men det blev grymt kul efter ett tag :)
Som högst hoppade jag 50cm :)
Sen så galopperade jag med Emma för första gången också xD
Rider nästan aldrig Emma, och sen så går inte jag och Emma så bra ihopp hon gillar inte mig eller något hon är lite bråkig och älskar att sparka bakut och vägra göra som jag vill men idag så var hon grymt duktig :)
Sen red jag rn stund barbacka på heppe och åh vad skönt det var älskar att rida honom<3
Han må vara bråkigt och envis men jag älskar honom ändå<3

Ja

Av evelyn dahl - 19 mars 2014 14:32

Klarade mig igenom dagen trodde inte jag skulle det men det gjorde jag :D
Sen såg man att det snöade och jag ville bara spy hatar snö vill ha sommar ju!!!!!!
Och jag bryr mig inte om jag skrev lite förut om snön osv för jag hatar det det är nr 3 på min hatar lista.
Sen blev man typ klar med hästen behöver fixas lite till men det gör jag nästa vecka eller något...
Nu ligger man i sängen och latar.

Av evelyn dahl - 19 mars 2014 07:28

Måste iväg annans får jag inte träffa heppe!
Behöver bara ta det lungt under dagen och sitta för mig själv om jag inte går sitter jag här och har tråkigt får inte lämna huset inte känna den friska luften orkar inte det!!!

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards