lady E

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av evelyn dahl - 4 mars 2014 18:31

Satt själv typ hela dagen och ritade typ.. Och sen tumblr om jag stavade rätt.
Men Här ser ni lite av vad jag ritade.
Sen så såg jag på film under lunch rasten. Och blev klar med min häst ja typ jag ska börja måla den nu :3
För har fixat pappar på den med tapet klister. Kan försöka ta kort på den k morgon och lägga ut bild så ni får se. och sista rasten så var jag med dom andra och pratade lite.
Sen träffade jag kuratorn igen.
Hon frågade hue jag mådde och att det skulle vara möte om mig i morgon men jag ska inte vara med.
Sen har jag bara suttit i mitt rum typ och ritat. Åt lite glass innan katten börja äta av det. Och sen var jag ju på idrotten men ritade där med xD
Var inte med ett dug satt bara och ritade.
Och nu är jag hemma :3

Ovido - Quiz & Flashcards