lady E

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av evelyn dahl - 17 mars 2014 20:59

Ja idag var man ledig vilket var jävligt skönt :D
Sen vid 12.00 så var man på sjukhuset och pratade med läkare om min mens värk så nu har man fått P-piler.
Efter sjukhuset städade jag mitt tum lite och sen gjorde jag mat till mig och Ellinore.
Sen hoppade jag lite med kira och hon var jätte duktig som vanligt<3
Körde lite lydnads övningar och det gick bra en stund sen började hon lukta i luften för mycket så fick gå in.
Efter ett tag gav jag hundarna mat och gick ut med dom.
Joggade 7/6 min och sen så gick man resten av dom 35 min man var ute med dom.
Efter det satte jag på mig ridkläder och så joggade/ gick jag till stallet.
Där fixade emla så att vi snart kommer ha ett orange schabrak och benskydd och jag har fixat det ljusblå/turkosa<3
Heppe och Emma kommer bli så fina :)
Men vi drog ut på en ridtur och heppe var jätte duktig tills vi travade sn stund först började han galoppera i några steg så jag försökte sakta ner honom i trav igen men det var svårt. Efter det så gick han bara på tvären och slängde på huvudet.
Fick hoppa av och gå med honom och han blev inge lugnare så vi gick hem med honom och ställde honom i stallet och sen hoppade vi lite med Emma.
På onsdag ska Emma hoppad med men mesta tiden ska vi jobba med heppe.

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards