lady E

Alla inlägg den 12 mars 2014

...

Av evelyn dahl - 12 mars 2014 21:03

I am not good.
I should give up.
I should just say goodbye and leave. my life will be empty.
I'll feel crappy.
I will not do, I'm so weak.
Everyone is right, I will not do. I'm just a fucking shit high ..

Av evelyn dahl - 12 mars 2014 19:52

Åh jag har så fina skal hade bara lust att ta kort och lägga ut dom xD

Av evelyn dahl - 12 mars 2014 19:41

Ja den har varit en rolig dag xD
Såg på film med Ida dig och så klart skulle det vara en barn film xD
Så då tog vi gammal minen och valde Scooby doo och börderna buu :D
Sen blev man klar hur man ska göra sitt tal och fick äntligen hjälp i matten för Robin var i skolan.
Sen skojade men med kahleb och jag tog kort på han och han på mig xD
Och så har man nästen gjort klart min fina häst av metal, färg och papper xD
Efter skolan gick man ut och tog kort med min damp kamera. Men är stolt över den för jag fick några fina bilder :)
Sen när man kom hem så fick man vifflor :D

Ovido - Quiz & Flashcards