lady E

Alla inlägg den 9 mars 2014

<3

Av evelyn dahl - 9 mars 2014 21:53

Why me...
Why now..
Why can't i be happy...
I just hate... It all..

Mm

Av evelyn dahl - 9 mars 2014 21:50

Jag är så trött på att må så här.
Varför bryter jag i hop varför gråter jag varför är jag så jävla patetisk och svag.

Av evelyn dahl - 9 mars 2014 21:44

I want to feel free.
I want to feel home.
I want to run, just run through snow and water.
Run in warm and cold, day and night.
just run until I come to my paradise.
Where i an able to feel at home able to smile and laugh run and feel the wind in my hair.

be free and stay free!

Av evelyn dahl - 9 mars 2014 19:03

Japp vaknade vid 09.36 och då satta jag mig vid daton.
Sen så skrev emla att jag kunde komma vid kl10 någon ting.
Så jag klädde på mig och så följde min syster med.
Då tog vi ut Kattis hästar gav dom mat och gjorde rent i stallet.
Typ mokade boxarna och borstade bort dam, torv och Hö som inte gick att använda eller som var för gammalt.
Sen när det var klart så tog vi och skrittade, travade och galopperade bomar med iko efter att han blivit uppvärmd så hopade vi lite med honom. Hoppade typ 5-6 min med honom sen gick han skritta innan vi tog in honom i hagen igen.
Efter det gick vi och hämtade Emma och gjorde i ordning henne. Och sendan red emla till Kattis och skrittade henne över bommar innan vi hoppade med henne. Efter ett tag så fick vi hjälpa Sigge ( en katt) ner från ett träd, för han inte kunde komma ner själv. Så då fick Emma vila i stallet och fick lite Hö.efter vi hade fått ner Sigge så la vi i ordning saker som skulle hem till Emla från Kattis. Sen så red emla Emma barbacka hem till sig. Då gjorde vi i ordning heppe och så red så red vi en sväng hem till mig.
Efter det red vi till Kattis igen och skrittade, travade över bomar med heppe jag skulle mer öva min trav med honom för han blir så svår att sakta ner i skritt efter traven. Och kan också bli riktigt bråkig och gå backlänges osv.
Men idag var han jätte duktig<3 sen fick både heppe och Emma vila en stund och då tvättade vi benskydden och satt i solen en stund. Innan jag och emla red barbacka hem till henne och tog ut som i hagen och gav dom mat. Sen åkte man vi fyrhjuling och hämtade sadlar, shabrack, benskydd osv åkte farm och till backa 6 gånger för vi att tre på fyrhjulingen och sen skulle alla grjerna få plats vilket gick ej. Efter det gick vi hem till oss alltså min syster och mig och åt satt och såg på film innan vi gick till emla igen och gjorde rent i stallet. Så gick vi till Kattis och red joy barbacka övade lite med balansen och nu är jag hemma och helt slut. :P

Ovido - Quiz & Flashcards