lady E

Alla inlägg under mars 2016

Av evelyn dahl - 11 mars 2016 14:36

idag kom äntligen våra kigurumi! Och Gud vad bekväma de var! *.*
Varma mysiga och Goa älskade min och Ellinore gillade sin med :)
Kunnde inte sluta hålla på med öronen på min xD
Ska så köpa fler!
Problemet är nog tvätten då de måste handtvättas och ligga och torka man får inte hänga dom och annat..
Men ändå glad att jag skaffade en! Och ja fler kommer jag allt att skaffa med xP
Sedan hade han allt köpt mycket choklad och chips till oss :D
Gött med nya chips att testa från Norge! :)
Tog inte kort på allt med på några av grejerna fick jag en bild på xP
Sedan nya anime serier som jag ska kolla igenom kan säga att dagen började bra och hoppas den slutar bra med :)

[Bild]

Av evelyn dahl - 11 mars 2016 00:22

varit lite nere de senaste dagarna inte velat göra något annat en att ligga i sängen och ha huvudet i kudden!
Men fländörs och kira får mig att skratta och ha det bra då de verkligen får mig så lycklig!<3
Sett lite på kuroko no basket och den matchen de hade de episoder jag såg kunnde inte annat en skrika av både ilska och glädje xP
Är inte så super inne i basket annars kan titta några få min sedan går jag i väg men denna anime serie kan jag inte få nog av xP
Imorgon kommer Lasse över och ska lämna nya anime serier och lämna lite chips, godis och dricka från Norge :)
Händer inte mycket om dagarna längre.. Kira är ju smått underviktig just nu och tequila går inte att få på långpromenader så är mesta delen hemma.. Försökt gå ut på promenader själv men inte riktigt orkat. Hoppas det går över snart hatar denna tunga känsla och inte vilja/orka något. Får se när jag uppdaterar igen..

Av evelyn dahl - 8 mars 2016 20:48

kom mer snö idag och kännde mig bara så trött.. Varit mycket i familjen nu och mycket att fundera på då jag har 3 möten nästa vecka!
Och imorgon är det sjukhuset..
Kira kännde nog på sig att jag ska åka imorgon så hon ligger så nära mig som hon kan! Och fländörs var bara så mys sjuk!
Såg 5 episoder av kuroko no basket säsong 2 och kan säga att man allt ät taggad och har svårt att släppa den xP
Kom inte så super långt i manga serien så ska föröka igen att läsa den xP
Träning med kira har mesta delen varit att leka med boll och hon verkar inte tycka det är tråkigt dock börjar hon bli lite mager :/
Hon har så mycket enegi så arbeta henne måste jag ju göra men finns inte mycket annat jag kan Göra just nu.. Vill inte ge mig själv ut på asfalten för vet ju ej hur hon är då vi möter hundar och annat efter den där händelsen för några veckor sedan.. Och sedan är det djup snö på alla stigar och rätt faligt att gå där själv samt jobbigt.. Kanske kan köra hoppning och lynad och hoppas hon inte tröttnat på det fort xP

Av evelyn dahl - 7 mars 2016 10:48

denna katt alltså! xD<3

Av evelyn dahl - 7 mars 2016 09:36

ellinore frågade om vi kunnde göra något med kira så vi fick ut på gårn och så fick hon springa efter boll och så busade vi med henne fick några få bilder och många blev lite ur fokus för det började snöa medan vi var ute och inte lite snö.. Kira såg så glad ut och ville bara leka mer även då hon var trött ^^'
Till kvällen låg hon och sov på golvet eller i min säng! Super söt tjej man har! <3

Av evelyn dahl - 7 mars 2016 09:33

förökt några dagar att komma in på min dayviews och sedan testade jag på daton och den säger fel användarnamn eller lösen.. Blir lite fundersam testar att logga in på min foto dayviews och kommer in.. Kollar min valiga dayviews och inget har lagts upp sedan tisdagen förra veckan.. Var inne under onsdag kvällen på daton för att fixa upp bilder på kira 18 februari men den startade om sidan hela tiden så gav upp och loggade ut.. efter det kommer jag inte in på den... Tror någon kanske hackade in sig på den och bytte lösenord och hotmail då jag inte kan skicka ett meddelande med nytt lösenord till min hotmail... -.-'
Haft den sedan lågstadiet så känns grymt tråkigt.. Och jag la ju bara upp foton jag tagit skrev nästan aldrig om
Min dag eller liknade... :/
Kollade ofta bara vänner som la upp och skrev kollade olika grupper och inge mer...
Finns nog tyvärr inget att göra mer en antingen göra en ny eller vänta några dagar till...

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards