lady E

Alla inlägg den 2 mars 2016

Av evelyn dahl - 2 mars 2016 07:24

mamma påminde mig igår att jag skulle iväg till sjukhuset och då kira hörde det började hon att knuffa och ville ha uppmärksamhet tror hon sa åk inte, åk inte för hon vill att jag ska vara hemma<3
Rätt kul att se henne små skälla och be om uppmärksamhet och riktigt föröker att få en vara kvar hemma<3
Träning har inte varit något sedan lördagen för en dålig händelse!
Tur skadades ingen!
sedan skaran på snön är kvar och det har blevit kallare så svårt att träna någonstans.. Nu kan våren komma faktiskt fått mina snö bilder och filmer! :P
Kiras sår är bättre och nästan läkt färdigt! Hoppas så att det inte går upp igen för både hon och jag är nog trött på att bråka då det ska tvättas xP
Sedan har man sett klart på Toradora och då menar jag alla 25 episoder + toradora SOS och toradora ova episoderna :P
Bra serie många känslor kom fram under de sista episoderna!
Så blir att köra kuroko no basket alla 3 säsonger *.*

Presentation


hej :D
mitt namn är Evelyn Dahl
här skriver jag om mitt liv och min vardag c:
som består av fotografering och min hund kira samt min katt fländörs.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards